Pagina's

zaterdag 9 oktober 2010

Teigertje laat zijn tanden zien...eindelijk!?!

Hans Frings, alias Teigertje, heeft zijn ware gezicht even laten zien door twee partijen te winnen in Brunssum. Althans, in het shirt van Sittard. Hij versloeg knap ondergetekende (0-3!) en won van Winnie (2-3). Dat zette de toon voor de verloren wedstrijd van Brunssum. Dat er uiteindelijk drie punten werden veroverd, was toch wel teleurstellend. Ik verloor maar liefs drie keer, daarbij hoort een gepaste nederige houding. Respect Hans! Alleen dat smetje van verlies tegen Rick, die dreunt nog even na.

2 opmerkingen:

Teigetje zei

Leon,

Het rubbertje was een Tibhar defense van 10 jaar oud of zo, gekocht voor, ik dacht, 10 gulden toen nog, op de Limburgse, van Eddy Posno. Die was blij dat hij het kwijt was... Nadat ik de vorige week van gif mijn noppen in de prullenbak heb gegooid na afloop tegen de Meppers kreeg ik in de nacht van vrijdag op zaterdag het licht en ben direct opgestaan en ben gaan zoeken in mijn "rubberbak"... Heb deze truc jaren geleden een keer eerder gedaan, tegen Kluis (Bocken/Ceulemans/Penders) in de hoofdklasse. 'S morgens pas beslissen wat je op je backhand plakt... Is de enigste keer in mijn leven geweest dat ik er 3 won in de hoofdklasse... Ik laat het nu wat langer erop liggen... Vond het een eer dat ik jou van de 100% mocht afhelpen, dacht ook even dat ik droomde bij 10-6 in de derde, je zei het zelf nog!!!
Troost je, je hebt wel van een echte to(bb)pper verloren!!! Na de Limburgse 2009 wederom een echec voor je tegen Teigetje, sorry!!!

Sponge zei

haha, het zij je gegund, ouwe teiger...je hebt goed gespeeld; wat wel balen is dat je bijna evenveel punten bij ons hebt gepakt, dan in de hele competitie vorig seizoen bij elkaar. Dat zet mij aan tot nadenken ;) Mijn gladdde rubber blijft in ieder geval erop.