Pagina's

zondag 16 januari 2011

LK tafeltennis 3e plaats

Vandaag vond in Panningen het LK senioren plaats. Hier behaalde ik -toch enigszins verrassend- een derde plek bij de D-klasse. Zeker gezien de indeling, ik stond bij de nummer 1 geplaatst in de poule, ben ik niet ontevreden. Althans, op de laatste partij na, de halve finale tegen Marco Beelen. (hij won in vijf games...na een 4-1 achterstand). Ik grossier dit jaar alleen maar in derde plaatsen: eerst de clubkampioenschappen (waar Carlo won...onze plankton sloeg Winnie er by the way van af in de eerste wedstrijd van de troostronde... in vijf games en met 11-9, Plankton zijn dag was weer goed ;), daarnaast vorige week het Landgraaftoernooi en nu in Panningen...hmm ik doe wat verkeerd

7 opmerkingen:

Vedette zei

Maar je bent wel consequent.

Anoniem zei

Hee Leon,

Gefeliciteerd met je 3e plek. Alhoewel ik begrijp dat je graag meer had gewild, toch een heel mooi resultaat.
Gr. Sjaek

Anoniem zei

Hoi Leon,

Nogmaals gefeliciteerd. Doe je ook nog verslag van de fantastische dubbelfinale tussen Sittard en Megacles in de D. Weet niet meer wie gewonnen heeft na 2-0 achter. Jij wel?

Gr
Ben Laenen

de Frater zei

Dubbel D, altijd leuk!

Anoniem zei

Hoi ex-teammate,

Klasse van die derde plaats. Alleen jammer dat je zo dicht bij de finale was en toch nog de winst uit handen laat glippen. Dat komt ons (Jack en mij) bekend voor, ook wij stonden 2-0 voor maar ja het mocht niet zo zijn.

Ben en Tom nogmaal gefeliciteerd.

Iceman.

Sponge zei

Dank voor alle reacties...Mijn dochtertje liep trots door de kamer met de beker in de handen. Dat was misschien nog wel het leukste...kampioennuh

Sponge zei

Ik heb de dubbelfinale helaas niet gezien, schijnt een spannende pot te zijn geweest?!