Pagina's

zaterdag 19 maart 2011

Kluis nipt te sterk voor Brunssum

Waar Brunssum de laatste kans in handen had om voor een kampioenschap mee te spelen, dacht Kluis daar anders over.
Marco Penders, Mike Kroon en Maurice Ruppe veroverden zes broodnodige punten voor het kampioenschap. Red Stars deed het echter beter en pakte twee punten meer tegen Koningslust. Ondergetekende was 'een pain in the ass' voor de Geleense spelers. Twee keer vocht Spongebob zich terug van de afgrond en won de derde partij tegen Kroon eenvoudig. Terwijl Winnie een keer zegevierde.

Andere uitslagen;
Vijlen -Heerlen 6-4 ( heerlen stond 0-3 voor)
Red Stars-Koningslust 8-2

4 opmerkingen:

Teigetje zei

Hey Sponge,

3x, knap!! Maar wie was jullie 3e man???

Ik heb overigens zaterdag "de vedette" verslagen, maar helaas nog geen reactie van hem hier....

Unknown zei

He oude teiger,
onze derde man was Rik.
Jij bent aan een goed seizoen bezig, Teiger. Als je maar een beetje in jezelf blijft geloven. Daar scheelde het bij onze nummer drie ook aan. Een geweldige speler, echter je moet ook kunnen geloven in een goede afloop. De groeten in Zitterd

ps jij zit verdorie bijna in de promotieklasse, met een E ;)

Vedette zei

De Vedette zoekt zich dezer dagen een stil hoekje op om uit te huilen.. verloren van een tekenfilmfiguur, ik schaam mij diep..

Unknown zei

kan ik me wel iets bij voorstellen, Vedette. Maar het is wel een tekenfilmfiguur met tanden, als hij in vorm steekt;)