Pagina's

vrijdag 3 juni 2011

WESTA LANDSKAMPIOEN

In een enerverende wedstrijd waarin Westa het onderspit leek te delven na een 2-3 achterstand, is het dan toch gelukt!! Liu Qiang leek hard op weg om de anti-held van 2011 en 2012 te worden. Hij verstijfde tegen Vanrossomme en kreeg drie matchballen tegen, waarna de Chinees genoeg had van zijn nominatie. Hij begon vrij te spelen en won niet alleen de vierde game, maar ook de belangrijke vijfde game. Na afloop, het was hem gegund, glunderde de Chinees van oor tot oor. Bescheidenheid siert hem...
Martijn de Vries moest het 'onmogelijke' klaren tegen Li Jiao, waar hij nog nooit van had gewonnen. Echter, deze verslaggever, had goede hoop dat de Vries- als een echte publieksvechtjas- het tij zou keren. Had ik maar 100 euro in de Toto ingezet, dan had ik met deze lucratieve site, per direct kunnen stoppen;) Het feest barstte los en eerlijk is eerlijk, bij mij niet zonder een brok in mijn keel. Niet alleen mijn laatste wedstrijd als verslaggever voor het LD, maar ook de vreugde van een team dat jaren van eeuwige tweede, promoveerde naar uitzinnige extase van geluk, deed mij veel.  Westa de verdiende winnaar in een krankzinnige wedstrijd, waar het wederom in de zevende wedstijd werd beslist: man, mooier had niet gekund

Geen opmerkingen: