Pagina's

zondag 20 september 2009

Keek op de week

De tweede wedstrijd ligt alweer achter ons. Langzaam krijgen de 'reservespelers' ook hun speelminuten om te kijken waar hun spelniveau ligt. Dit niveau ligt voor mij en mijn team dit seizoen noodgedwongen een stapje lager in de eerste klasse. Dat merk je dan ook wel. Het niveau en de tactiek ligt eenvoudig weg een stukje lager. Maar het spelplezier staat dit seizoen voorop en tot nu toe, als je wint, is deze natuurlijk opperbest. Maar de test zal gaan komen als er een keer verloren wordt, of als het niet zo goed loopt. We zullen zien.
De kans is groot, als ik de website van Brunssum moet geloven, dat er op korte termijn van zaal wordt gewisseld. Het is ronduit schandalig als je ziet hoe de gemeente Brunssum, met de sport-lees hier de TTV- omgaat. Zomaar de stroom uitzetten, de verwarming niet meer onderhouden etc etc.
Ik herinner me afgelopen seizoen waarin een ieder buiten zijn behoeften moest doen in een Dixie. Dan de zaal, voor vele tegenstanders een hel, in de winter koud en donker. De ramen die worden ingekegeld. En niet te vergeten het gebrek aan wasgelegenheid. Eén tegenstander heeft een keer zijn haren gewassen in een afwasbakje, omdat hij nog naar een feestje moest en niet had gerekend op de geweldige faciliteiten in ons gebouw. Toch met weemoed in mijn hart, neem ik afscheid van de zaal waar ik een haat/liefde verhouding mee heb. Ik heb namelijk thuis meer partijen verloren dan in uitwedstrijden.

1 opmerking:

Anoniem zei

mannen


super

winnie