Pagina's

donderdag 15 september 2011

Nieuwe Limburgse ranglijst

Op de website van Sittard staat een nieuwe gefabriceerde ranglijst van Limburgse spelers die actief zijn in de competitie. Hierop maakte lezer John van Gansewinkel mij attent.
 Bekijk deze link om jezelf terug te vinden: http://www.ttv-sittard.nl/joomla/excel/Puntenlijst_Limburg_vj2011.htm 
De grote vraag die bij mij opspeelt, is hoe is deze lijst opgesteld? Zijn bijvoorbeeld het LK en de Nationale meerkampen, kampioenschappen hierbij bijgeteld? Wat gaat er met deze lijst gebeuren? Vindt er plaatsing plaats tijdens kampioenschappen met dit instrument? Wie een antwoord heeft, ik laat mij verrassen...

7 opmerkingen:

Vedette zei

102e. Tussen toppers als S. Ponge, P. Lankton, én boven toppers als W. Innie en D. Schoester. Ik voel mij vereerd!
Al zegt mijn ego dat ik best hoger had mogen staan. Je weet wel, de "maar van hem en hem en hem heb ik toch gewonnen" premisse :)

Sponge zei

Over ego gesproken...wordt je derde op het LK, versla je de NK 2011 op meerkampen, bevind ik me tegen de honderd, dat terwijl ik daarnaast Daan Sliepen wil meerdere keren heb verslagen (in de krant dan;)

Sponge zei

moet natuurlijk zijn 'wel meerdere keren' heb verslagen

Teigetje zei

Sponge,

Je staat nog veel te hoog, heb jou vorig jaar met 3-0 er vanaf geblazen, en toch sta je hoger... ;-) Zelfde geldt voor de vedette, oneerlijke wereld, toch?? :-)

Vedette zei

In het verleden behaalde resultaten.....

Anoniem zei

Och toch niet gek voor zo'n oudje.
Dat ik dat nog mag meemaken op die leeftijd. Denk toch dat ik maar moet gaan stoppen.
En plaats moet gaan maken voor de jeugd.

Grtz Iceman

Vedette zei

Gamzajev, Verspagen, Laenen; Iceman, de oudjes gaan nog lang mee. Je bevindt je in goed gezelschap!

(ik durfde de Puma er alleen niet bij te zetten)