Pagina's

woensdag 11 januari 2012

LK nadert met rasse schreden

Het toernooi van het jaar, ook een van de weinige by the way, nadert snel. Zaterdag begint de jeugd en een dag later zijn de senioren aan de beurt. Het leek er voor mij even op dat ik het toernooi zou overslaan, net toen ik vorige week verstek moest laten gaan, jammer genoeg, bij het Landgraaftoernooi.
Oorzaak mij ogen gelaserd; ogen zijn niet voldoende hersteld. Gevolg te slecht zicht voor ons snelle balspelletje, waarbij het contrast helemaal bagger was. Spelen met een beschermbril? Of niet? nog slechter zicht...uiteindelijk biedt een bril met minimale waarden uitkomst. Ik zie weer helder; net op tijd voor het LK. Is dat nodig? Jazeker, met het oog op een loeizware poule: Beelen en Zetsen in een poule, met outsiders Vos en Ter Huurne als tegenstander en dan weet je erop of eronder...
Vreemd by the way dat juist de nummers 1 tot en met 3 in een poule zijn ingedeeld, waaronder ondergetekende. Waardoor er nu al om 9 uur 's ochtends moet worden gebikkeld. Ik ben er in ieder geval bij!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He Leon,

Succes zondag en nu op naar de finale. Tegenstander in de finale zal zijn Jack of Sam. Dus dat wordt Sittard versus Brunssum.

Iceman

Unknown zei

Heee Iceman,
Laat ik daar voor tekenen;)