Pagina's

zaterdag 18 april 2009

Brunssum mist de slag: degradatieduels

Daar waar de missie duidelijk was 6-4 winnen, bleek de wens uiteindelijk niet haalbaar. DVO deed haar sportieve plicht en hield Brunssum op 5-5, hierdoor is Brunssum veroordeeld met Kluis om in twee of drie wedstrijden uit te maken wie er degradeert.
Brunssum speelt eerst thuis....
TTC speelde zich veilig door met liefst met 9-1 veilig te spelen, gefeliciteerd. Armada kwam niet in actie maar eindigde gelijk met Brunssum. Echter Armada heeft een beter doelsaldo.
Volgende week meer.. nu even de teleurstelling verwerken.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Laten we lekker als team samen de teleurstelling verwerken en volgende week weer alle neuzen naar dezelfde richting wijzen. En dan lekker een pot tafeltennis spelen dat is waar we goed in zijn. Als we spelen als een gemotiveerd team, ongeacht wat de uitslag wordt, dan hebben we toch genoegdoening.
Hup Hup Brunssum.


Iceman

patrickje zei

he dudes,
laat jullie koppies niet hangen het is wat iceman zegt de neusen een kant op en je beste spel laten zien dan komt alles nog goed ik heb nog vertrouwen in jullie anders hebben we nog wel een plekje in het 3e hahaha

patrickje

Anoniem zei

Hee 'vullers' ;-),

Kom op mannen, nu wij terug komen naar de hoofdklasse moet er toch zeker weer een echte derby met de satelietclub komen...

Veel suc6 met de best of three!!

Groeten,

Een 3e divisie vuller!!
alias Mr. backhand....

Teigetje zei

Dat ik zaterdag "pissed" was, was duidelijk waarschijnlijk, en dan druk ik me nog zacht uit. Ik zou er een hoop over kunnen zeggen, maar laten we vooruit kijken en alsnog de fout goedmaken in de onderlinge duels tegen Kluis.
We zullen nu echt onze tanden moeten laten zien, niet meer zeuren over allerlei "bijzaak" onzin, en echt als team moeten fungeren, klaar. Degene die dat niet doet, daarvoor regel ik wel dat deze bij een of ander nieuwbouwproject in de beton wordt teruggevonden op een later tijdstip... :-)
Ik wil koste wat kost next season tegen die derde divisie vullers uit Sittard spelen!!!

Greetz Teigetje

de Frater zei

Ik zie dat er ook een kluis-fan gestemd heeft ;-).
Welke heremiet zou dat nu zijn??