Pagina's

zondag 1 april 2012

Dani ' Boy Wonder' saves the day!

Er is maar een Vedette in Limburg en ook maar een Sponge. Toevalligerwijs stonden ze dit keer niet tegenover elkaar, maar naast elkaar (lees op verschillende tafels)in Weert. De wedstrijd van Brunssum was bijna afgelopen, terwijl Koningslust nog moest beginnen. Er zei iemand, gevoed door de goede resultaten van K'lust dat ze nu allemaal Vedettes zijn...De zon scheen niet, dus het kon geen zonnesteek zijn. Waarschijnlijk een beledigende slip of the tong; er is maar een vedette...let that be clear!
Blijf echter de vraag hoe we Dani Heesbeen gaan noemen...Boy Wonder?! Met drie overwinningen wees hij op dertienjarige leeftijd de weg in Weert en stelde hij de winst veilig in Noord-Limburg. Erg knap gezien het niet allemaal van een leien dakje ging. Brunssum startte moeilijk en kwam zelfs met 4-2 achter tegen de nummer laatst. Schoonens met nieuwe gelaserde ogen kreeg zijn blik niet geheel scherp en verloor tegen Neijens, terwijl Heesbeen senior de ene naar de ander sorry bal tegen kreeg. Hierdoor kon Boy Wonder laten zien wat hij waard is; af en toe wat roekeloos, maar ook met schitterende ballen verschalkte hij de een na de andere tegenstander...
En de Vedette, die deed zijn ding, verloor 1 keer, maar pakte de volle winst met zijn ploeg en stoomt eindelijk door naar de promotieklasse...

5 opmerkingen:

Vedette (one and only) zei

Met nog 3 wedstrijden te gaan en 14 punten voorsprong zou je zeggen dat het ons niet kan ontgaan.. volgende week is de echte ontknoping! Volgens de tamtam speelt Cruijsberg niet tegen ons, we shall see.
Jullie gefeliciteerd met de winst en de aanwinst van Boy Wonder, een goede investering in de toekomst! Handhaving is voor jullie dit keer vrij zeker, mag ook wel eens!

Unknown zei

We hebben volgend seizoen...Peter van Zundert; alleen weet hij het nog niet;) (als je het leest Peter dan klets ik je wel bij...

Anoniem zei

Hoi Leon,
Gefeliciteerd met jullie overwinning. Klasse Dani. Een suggestie voor Dani: Dani Power (van Danoontje Power).

Ex Iceman. Nu coach Iceman

Unknown zei

haha, das een goeie...John. Leuk dat je af en toe nog kijkt...Alles goed met je?
groet Sponge

Anoniem zei

Hoi Leon,

Ik speel dan niet meer actief tafeltennis, maar volgen doe ik het zeker nog. Regelmatig check ik jouw blog.
Met mij gaat het goed. Het coachen en bezig zijn met de jeugd bevalt goed, een nieuwe uitdaging voor mij waar ik me 100% in kan geven. Zo hoop ik de inzet van de jeugd te verbeteren door fanatiek te coachen. Als alles meezit kunnen we het kampioenschap dit seizoen binnen slepen, zou geweldig zijn voor de jongens, na diverse jaren onderin te hebben gespeeld. Nog 3 wedstrijden te gaan.

Jullie ook klasse en nu op naar de promotieklasse dat is toch jullie doel.

Grtz coach Iceman