Pagina's

zondag 29 november 2009

'Nathan van der Lee naar Heerlen'

Eredivisionist Heerlen zal zich volgens de geruchtenmachine gaan versterken met de jonge Nathan van der Lee. De speler speelde in dienst van het Drentse de Treffers, maar hier werd zijn contract ontbonden. Volgens de voorzitter Velzing aldaar, heeft hij contact gehad met een eredivisieclub voor een overgang, terwijl hij nog een mondeling contract heeft lopen tot de zomer 2010.
Eric-Jan Ververs heeft besloten bij Heerlen enkele treden lager te gaan spelen en van der Lee zou in het plaatje kunnen passen.

4 opmerkingen:

de Frater zei

Vreemd, ik las bij ttnieuws dat Nathan vetvlek Kobus gaat vervangen bij Harkstede. Hoe kom jij hierbij Leon?

Sponge zei

Nou ja goed Frater. Ik kan alleen zeggen dat ik een vermoeden heb..ik heb het niet zwart op wit. Ik heb echter van een betrouwbare bron gehoord, dat hij op de nominatie staat bij Heerlen. Normaal gesproken zit hij er niet naast..we zullen zien wat er gebeurd.
Kan me niet voorstellen by the way, dat hij de mogelijkheid ingecalculeerd heeft, om misschien een trede lager te spelen bij Argus
gegroet een jubilerende Spongebob

Sponge zei

Beste Frater,
je hebt gelijk; het staat nu definitief op tafeltennis.nu
Twee bronnen weten meer dan één ;)
gegroet

ps In de krant zal ik zeker wat nauwkeuriger moeten zijn.

de Frater zei

Ik denk wel dat Heerlen aan hem gedacht heeft om hun team weer op sterkte te maken en misschien ook nog met hem gesproken heeft.
Maar het was gewoon veel te prematuur om er in dat stadium (informeel) mee naar buiten te treden door jouw "betrouwbare bron".
Kijk die Nathan woont bijna op kruipafstand van Harkstede en dat is natuurlijk belangrijk voor Argus om tenminste nog een regionale topper in huis te hebben als Jan Tamminga een stapje terug gaat doen.
Lijkt mij voor Heerlerheide ook erg belangrijk om de leegte die Ververs achterlaat optevullen met spelers uit de regio(als ze het niveau hebben en beschikbaar zijn).
Misschien moet Rene D. eens zoeken over de grens. Positie 1/2 in de Oberliga of 3/4 van de Regionalliga doen volgens mij al wonderen in de Nederlandse eredivisie, als je ziet wat een Gregor Foster(pos. 5 tweede bundesliga)van Herne doet met de Nederlandse "toppers".
Veel succes met je journalistieke loopbaan bij het LD.

Wees gegroet
Frater Venerius


W