Pagina's

woensdag 25 november 2009

Overname LD tafeltennis

Het is nog niet helemaal in kannen en kruiken, de papieren moeten nog getekend worden, maar de kans is groot dat ondergetekende met ingang van volgend seizoen het stokje overneemt van Rob de Bas als correspondent van het tafeltennis bij het Limburgs Dagblad/de Limburger. Het LD benaderde mij om aan de slag te gaan.
Dat zal een hele job worden om de Bas op te volgen die door de vele jaren zijn strepen al heeft behaald op nationaal en internationaal niveau. Een uitstervend tafeltennisdier gaat met pensioen en ik hoop dat ik met net zoveel passie de verslagen kan brengen voor u in de krant.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Leon,
Je zult het best goed doen. Echter moet je dan ook op zaterdag naar wedstrijden gaan kijken ivm verslaggeving, en gaat dat dan ten koste van je eigen competitiespel, waardoor je niet helemaal inzetbaar bent. Of komt Brunssum op de 1e plaats en de verslaggeving op de 2e plaats
Dus de hamvraag wat is belangrijker competitie zelf spelen of de journalistiek.

Leon Schoonens zei

dat is een hele goede constatering; daarvoor hoef je niet anoniem te blijven ;)
Ik denk dat het idd een combi wordt en dan moeten we kijken hoe het loopt. Ik werk nu in de zorg en kan ook niet elke zaterdag spelen. gelukkig zijn mijn teamgenoten ook gasten die graag spelen en de punten kunnen pakken.
Over jouw hamvraag ben ik niet helemaal uit; ik vind het beide heel leuk, de toekomst zal het uitwijzen.

de Frater zei

Hij die zich altijd achter zijn alias verschuilt en zo schijnbaar de anoniemiteit ontloopt, wenst de webmaster veel succes toe in zijn tafeltennisjournalistieke loopbaan.
Het zal een zware kluif worden om Rob in de vergetelheid te schrijven, zo ook om als aktief speler zaterdagen op te offeren.
Wat betreft het laatste: Nu kan je eindelijk eens iets over Brunssum schrijven in het LD ;-)

In de zeventiger jaren stonden alle landelijke en provinciale uitslagen in de krant plus artikeltjes over alle landelijk spelende Limburgse teams tot de overgangsklasse toe(de huidige promotie klasse)!
Gaan wij deze tijden weer herleven?

Wees gegroet
Frater Venerius