Pagina's

zondag 28 november 2010

Gelijkspel Brunssum...opgave Winnie

Brunssum heeft met twee man vijf punten verzameld. Na zijn eerste wedstrijd moest Winnie na problemen met zijn hamstring de tegenstander de hand schudden. Hiervoor had onze Giant al voor een daverende verrassing gezorgd door de Spaanse Santi Martin aan zijn zegekar te binden. Hierdoor mogen alle sceptici, die deze site regelmatig bezoeken,zich binnenkort op de seizoensafsluiting op 4 december in Brunssum verontschuldigen en hem een biertje aanbieden.:)
Hij won ook van Rene Hoeksema, echter moest zijn meerdere erkennen in Michel Pluymen.
Ja, u leest het goed...onze Teiger was er dus echt niet bij. Hij heeft wel de hele wedstrijd afgekeken. Hij gaf aan zo vriendelijk te zijn voor Brunssum in de zwakste samenstelling te verschijnen (hierdoor konden wij het niet laten met zijn tweeën te spelen). Hij maakte het wel goed om de tot nu toe saaie, lege wand in het Brunssum home op te sieren. Hij overhandigde voor de wedstrijd een mooie foto, waar hij samen met Iceman op poseerde, om zo tussen de toppers Daan Sliepen en Liu Qiang te worden opgehangen. Dat terwijl Teiger net verdoemd is met een E-licentie, waar hij tegen tweede klassers mag gaan ballen.
Al met al ook voor Sponge een fijn seizoenseinde. Eindelijk, ook (verdiende) winst tegen Santi en daarnaast (nog) onbetwist kopman van Brunssum dat volgende week gehandicapt moet aantreden. Ondergetekende als verslaggever in Veenendaal (mits er wordt gespeeld), Winnie laat waarschijnlijk thuis zijn spieren verwennen, waardoor er met een invaller moet worden afgereisd. Echter, wel leuk dat Rick,onze 100 procent gasten van Megacles van hun droom kan verlossen. Come on Rick, come on Giant.

10 opmerkingen:

De Reus zei

Nou dan ga ik weer eens op de kop naar huis volgende week!

sponge?! zei

huh?

De Reus zei

Al dat bier zal mijn evenwicht niet goed doen denk ik..;-)

Teigetje zei

Hey Sponge,

ben wel blij voor je dat je hebt kunnen toeslaan tegen onze zwakste opstelling, want nog een keer verliezen van iemand met een E-licentie had pas echt pijn gedaan denk ik... :-)
Vind het super dat ik nog altijd jullie teiger ben, kom op zaterdag tegen die 100% mannen van Megacles, jij kunt ze verslaan!!!

Sponge zei

denk het niet want ik ben er normaal gesproken niet, jammer genoeg...

Vedette zei

Wij hebben de moraal van Megacles laatst al een deuk toegebracht.. aan jullie de definitieve slag. Kom op, die Gerard is best te pakken ;)

En sinds wanneer is verliezen van spelers met een E-licentie een schande? Voel ik hier een beetje megalomanie tov de mindere Goden (maw Ik)?

Iig succes zaterdag, wij gaan kijken wat we tegen Hans kunnen doen!

Teigetje zei

Hallo vedette,

Een manier om je licentie te behouden is natuurlijk om sterke tegenstanders te ontwijken indien mogelijk, een taktiek waarvan ik wel eens vaker spelers verdenk...
Valt onze Leon ook in deze categorie dan?? :-)
Tot zaterdag, leuk om tegen E-spelers onder elkaar te ballen!!

spongie reporter zei

de vraag is of ik moet verschijnen in Veenendaal of niet voor het verslaan van de finale

Teigetje zei

Ok Leon, excuses aanvaard!!
Zaterdag van de partij dus??

Sponge zei

nee, die finale van de dames gaat wel gewoon door!