Pagina's

zaterdag 8 oktober 2011

Illegaal tafeltennis loont (maar soms niet)

Brunssum heeft de uitwedstrijd in en tegen Sibbe met 7-3 verloren. Dat was meer dan terecht nadat na een uur een 3-0 achterstand op het scorebord stond. Schoonens had kansen tegen Dave Korpershoek, echter liet hem ontsnappen. Het cruciale dubbel viel wel na hard bikkelen goed (2-3). Rik van Venrooij vocht voor wat hij waard was echter kon het net niet bolwerken tegen Smeets.
Heesbeen had wederom zijn dag niet en zocht het overal maar kon het niet vinden; hij gaf zelfs op tegen Smeets, nadat Smeets volgens Heesbeen twee keer illegaal uit de hand had geserveerd. Hier had onze makke Winnie geen zin meer in.
Good old Peter Smitsmans kon natuurlijk niet achter blijven tegen ondergetekende met een illegale service, echter moest weemoedig :) toekijken hoe hij eenvoudig zijn honderd procent verloor tegen ondergetekende. (Zo wint illegaal tafeltennis niet altijd:) Uiteindelijk bepaalde Schoonens de eindstand door het derde punt tegen Smeets eenvoudig binnen te halen. Tussenstand na een helft lijkt dramatisch, echter de voorsprong op Seta blijft gewoon staan (Ze verloren thuis tegen Koningslust ook met 3-7)

2 opmerkingen:

Teigetje zei

Hey Leon,

Ik mijn leven heb ik vele teamgenoten versleten, en er maar 1 eentje gehad die altijd over services zeurde.... Winnie moet gewoon pingpongen, probeer ik ook!! :-)
Leuk dat jij tenminste je potten wint!!

Unknown zei

Je hebt wrs dan nog nooit met Robert H. gespeeld neem ik aan :)
Winnie komt er wel weer overheen. Je zult zien dat hij uitgerekend dan bijv.Hay Janssen van zijn 100 % aftimmert ;)
Leuk dat ik potten win, maar nog meer is het noodzakelijk dat ik ze win.