Pagina's

woensdag 18 maart 2009

gladjes

Zoals u misschien al gelezen heb, heb ik de stap op het gladde ijs gemaakt (of beter op het gladde rubber) Het voelt even een beetje vreemd zonder de vertrouwde noppen op mijn backhand, de plank is wat zwaarder en het spel gaat wat sneller. In ieder geval komt de bal van mijn backhand wat sneller terug. Het rubber heet Drum, lijkt wel een sigarettenmerk en plakt een beetje.
Tot nu toe bemerk ik dat ik natuurlijk de slagen wat moet aanpassen, maar ook de wissel vanuit de backhand naar de forehand is een beetje vreemd. Maar ja al met al maak ik het mijn teamgenoten moeilijk en dan weet je dat je op de juiste weg zit. Het zal enige weken, maanden duren voordat het echt effectief wordt. De vraag is dan ook of ik de belangrijke wedstrijd tegen Armada zal spelen.
Uiteindelijk geloven de mannen uit Horst nog in een promotiepoule, maar ik citeer "dan moet er wel gewonnen worden van deze lastige tegenstander..." (lees hier Brunssum, op de website van Armada). De mannen zullen onder leiding van good old Jan Hesen, hun laatste thuiswedstrijd in het oude, vertrouwde clubgebouw winnend willen afsluiten. Wij zullen er alles aan doen om op dat feestje een partybreker te zijn.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Als je zaterdag niet meespeelt kan je mooi Heerlen gaan aanmoedigen in het hoge noorden. Mooie reis van 350km over 's lands wegen en wat ik van Piet Paulusma begrepen heb wordt het mooi weer, maar wel koud.
Het eerste rondje (trappist uiteraard!)is voor mij.
Alvast een goede reis gewenst
F.V.

Anoniem zei

Oh ja, kan je meteen aan Rene Daniels (alias lamadaan) vragen waarom de nieuwsbrief zo'n vroege dood gestorven is

Anoniem zei

Je noppen teammates zijn nu wel volledig in grafstemming, nooit meer een volledig backhand noppen team bij Brunssum...

Greetz Teigetje