Pagina's

vrijdag 27 maart 2009

HEERLEN TREKT ZICH SCHAAMTELOOS TERUG

Agin Otten Heerlen 3 heeft zich teruggetrokken uit de hoofdklasse. Het gerucht gaat dat Dennis Musz, die maar 1 keer heeft meegespeeld in de reguliere competitie, dispensatie heeft aangevraagd bij de bond om te mogen meespelen in de degradatiepoule. Dit is niet gelukt, waarna Heerlen zich terug trok. Hoe nu verder? Die vraag ligt bij de bond.
Het is het volgende fiasco in de tafeltenniswereld; Dit gedrag mag mijn inziens hard worden bestraft........!!!!!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Vreemd dat men hier nog van schrikt, terwijl heerlen al sinds jaar en dag als "tafeltennisbond" binnen een tafeltennisbond functioneert met eigen regeltjes.
ik hoor ook niemand zeggen dat een vereniging graag tegen heerlen speelt.
ik denk dat ze de spiegel, waarin naar zichzelf gekeken moet worden, allang kwijt zijn...

Leon zei

Beste,
Ik durf niet meteen een mening te geven over de vereniging, maar het gedrag- mits er geen sprake is van overmacht- vind ik niet bij de sport passen.
Het is jammer dat de afgelopen jaren m.n. in de hoofdklasse teams zich terugtrekken. Dit maakt de sport niet meteen dé sport- terwijl het een geweldige sport is..Er zal met de teams in de HK gekeken moeten worden hoe nu verder. Tot op nu toe heb ik van de bond nog niets gehoord...terwijl er wel veel ontevreden stemmen klinken

Anoniem zei

Het is jammer dat zoiets moet gebeuren.
Heerlen heeft 6 spelers op het teams staan, en ze kunnen gemakkelijk iemand inzetten van een lager team.
Vorig jaar met Sibbe was overmacht (blessures). Dit is gewoon triest.

Met boetes los je zoiets niet op.
Ik denk dat je spelers van dit team 1 jaar moet schorsen, en heerlen geen 1e klas plaats moet toewijzen.

Groet,

Frank Jacobs

Unknown zei

Sorry voor de late reactie...misschien is dat wel een oplossing Frank...Het is echter misschien eens goed als alle HK teams worden betrokken bij de plannen van de NTTB..Het draait namelijk om de spelers, toch?