Pagina's

dinsdag 10 maart 2009

Keek op de week

Terug van weggeweest even de beschouwingen van de afgelopen week. Net een beetje bekomen van mijn verliespartijen- deze competitie al twee keer drie partijen verloren, lijkt op de komeet van Haley, die een keer per honderd jaar langszoeft- begin ik met een nieuwe lei. Vanavond weer lekker trainen...zij het met een glad backhandrubber!!! Ik heb besloten tenminste voor deze week om mijn noppen eraf te gooien, en eens te spelen zonder handicap. Het is net golfen, sterkere spelers krijgen een handicap...aangezien ik dan als percentage niets meer overhoud, moet ik wat
Ben benieuwd, of eigenlijk ook helemaal niet. Mijn backhand is sterk genoeg om de noppen ervan af te houden. Gelukkig een weekje vrij, even acclimatiseren met zwart en glad. Tot de volgende keer waarin ik mijn ervaringen deel over de overstap. (tegenstanders juicht niet te hard, I'll be back ;)

Geen opmerkingen: