Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

Gemengde gevoelens bij Landgraaf toernooi

Vandaag werd er in Landgraaf een goed georganiseerd toernooi gespeeld. Als voorbereiding op de competitie en de aankomende LK een goed bezet toernooi, met veel wedstrijden. Ondertussen kwamen sommige spelers door omstandigen niet opdagen, waardoor ik in de sterke poule A terecht kwam; May Quadvlieg, Charles Huijnen, Maarten Janssen, Martin Huijnen en Rick Hermans. Op het einde van deze zeskamp stond ik door onderling resultaat bovenaan, omdat ik in de laatste partij tegen Charles als winnaar uit de bus kwam. Alleen tegen May moest ik terecht capituleren.
Daarna in de kwartfinale tegen de nummer vier van de andere poule was het andere koek. Na een 1-0 voorsprong en 9-6 leek het kruit verschoten tegen Tim Meiboom. Al met al een goede voorbereiding, enkele goed partijen en een domper op het einde van het toernooi. Er zal psychisch iets anders moeten gebeuren om volgende week in Panningen te zegevieren.
Carlo Karssing wist het in de finale niet te presteren om twee keer te winnen van Niek Boymans. De kleine Plankton die in de poule voor  Boymans te sterk was, kon niet nog eens stunten. Tim Meiboom, waar ken ik die naam toch van, werd derde door van Charles Huynen te winnen.
Gefeliciteerd allemaal, special to old-teammate Plankton...

Richard van Bommel bleek te sterk in de halve finale voor Boy Wonder, die in de voorronde nog te sterk was. Uiteindelijk pakte de Sittardenaar de volle winst in Landgraaf en dat is knap. Hij hield Ivo de Haan hierbij ook achter zich.

Geen opmerkingen: